۱۰ قانون اولیه سئو برای تولید محتوای متنی

10 قانون اولیه سئو برای تولید محتوای متنی

امروزه رشد محتوا به نقطه اوج خود رسیده برای اینکه حداقل محتوای ما رضایت گوگل و کاربر را جلب کند به این ۱۰ قانون اولیه سئو برای تولید محتوای متنی نیاز دارید خب مقوله ای سئوی حرفه ای کاری زمان بر و طولانی است ولی شما می توانید برای شروع کار این ۱۰ اصل را رعایت کنید تا مقالات متنی شما مورد قبول باشد.

۱- حداقل طول محتوای شما ۵۰۰ کلمه باشد

خب امروزه بر همگان ثابت شده که اگر می خواهید مورد توجه گوگل قرار گیرید باید حداقل مقاله ای که می نویسد طولش بیشتر از ۵۰۰ کلمه باشد که پیشنهاد ما این است که بری مقالات مهم سایت خود از روش آسمان خراش استفاده کنید تا رتبه های خوبی را بتوانید به دست آورید.

۲- عکس و تصاویر را از سرچ گوگل نگیرید.

تا جای که امکان دارد از عکس های کپی استفاده نکنید شما یک کلمه را در گوگل سرچ کنید و می بینید که هیچ دو عکس مشابه ای را نمی توانید پیدا کنید و این نشان از این دارد که گوگل عکس کپی دوست ندارد.
شما می توانید از مقاله ۳۰ سایت برتر برای دانلود تصاویر رایگان استفاده کنید و همچنین می توانید بعد از دانلود عکس ها تغییرات را با استفاده از فتوشاپ انجام دهید.

۳- خوانایی متن را بالا ببرید.

یعنی اینکه سعی کنید از پاراگراف ها و عکس ها به صورت متعادل استفاده کنید تا متن شما خوانایی داشته باشد به فرض کل مقاله ۵۰۰ کلمه ای را در یک پاراگراف ننویسید هر دو سه خط را یک پاراگراف کنید و سعی کنید بین چند پاراگراف یک عکس استفاده کنید.

۴- از تیترها استفاده کنید.

تیتیر یا هدینگ که در ۶ نوع می باشد به صورت h1 تا h6 که باید به طور منظم از آن استفاده کنید چون تیترها نشان دهنده موضوع مهم مقاله شما از دید گوگل و کاربر است پس آن را مهم بگیرید.

۵- توضیحات تصاویر

خیلی ها وارد مقاله سایت که می شوند عکس ها را نگاه می کنند به همراه توضیحات تصاویر پس سعی کنید تا جایی که می توانید جذاب بنویسید تا مخاطبان را مجاب کنید که کل مقاله شما را بخوانند.

۶- لینک دادن

لینک سازی در مقالات
استفاده از لینک داخلی و خارجی در مقالات بسیار مهمه

لینک دادن به دو صورت می باشد یکی لینک به مقالات دیگر سایت خود یا لینک داخلی و یا لینک دادن به سایتی غیر از سایت خودمون که به آن لینک خارجی گفته می شئد لینک دادن ها را خیلی مهم بگیرید چون تاثیر شگرفی دررتبه سایت ما دارد.

۷- درصد چگالی کلمات کلیدی

هر چیزی به اندازه خوب و مفیده و اگر کمتر یا بیشتر شود مشکل ساز می شود . محتوای شما هم از این موضوع مستثنی نیست و حضور کلمه کلیدی در محتوای شما بسیار مهم است . اینکه کلمه کلیدی متن شما چه کلمه ای است مرتبط با بخش انتخاب موضوع می باشد و شما بعد از انتخاب موضوع باید کلمه یا کلمات کلیدی خود را پیدا کنید . چگالی کلمه کلیدی در محتوای شما باید بین ۲ تا ۲٫۵ باشد . این یعنی بین هر صد کلمه به طور میانگین باید شما دوبار اون کلمه رو استفاده کرده باشید . این مورد هم مثل شماره سه یه مقدار مشکل ساز است اما اگه شما اول مطالب رو بنویسید و بعد متن رو باز نویسی کنید می توانید به راحتی این کار رو انجام بدهید.

۸- استفاده از کلمه کلیدی

کلمه کلیدی یعنی آن کلمه ای که دوست دارید مخاطب با آن کلمه شما را پیدا کند حتما از کلمه کلیدی در عنوان مقاله و پاراگراف اول استفاده کنید چونکه تاثیر شگرفی دارد پس آن را فراموش نکنید و از آن در عنوان و پاراگراف اول استفاده کنید.

۹- استفاده از گرافیک

این گرافیک می تواند عکس یا اینفوگرافیک باشد سعی کنید به طور متعادل در مقالات خود از گرافیک استفاده کنید که کاربر نه خسته شود و نه از تصاویر زیاد دلزده شود تعادل را رعایت کنید.

۱۰- استفاده از برچسب ممنوع

گوگل اعلام کرده که برچسب ها دیگر برایش مهم نیست و ما نیز سعی میکنیم دیگر از برچسب ها استفاده نکنیم پس استفاده از برچسب ممنوع.

نتیجه گیری

مباحث در مورد سئو خیلی زیاد می باشد اما این ۱۰ قانون اولیه سئو برای تولید محتوای متنی را بدانید تا در مقاله نویسی اصول پایه را رعایت کنید. این را بدانید تمامی استاید حرفه ای از پایه و صفر شروع به یادگیری کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *