۱۲ دلیل برتری اینستاگرام نسب به دیگر شبکه های اجتماعی

12 دلیل برتری اینستاگرام بر دیگر شبکه های اجتماعی

شما باید در; کنید تلفن همراهی که دارید، ارزشمندترین و با این حال،کم مصرف ترین ابزار بازاریابی فعلی در جهان است.در این جا، ۱۲ دلیل برتری اینستاگرام نسب به دیگر شبکه های اجتماعی گفته می شود.

دلایل برتری اینستاگرام:

۱- اینستاگرام به شما امکان می دهید صد در صد فالورهایتان را کاملا بررسی کنید، فیسک بوک فقط امکان دسترسی به شش درصد را فراهم می کند.
۲- تعامل در اینستاگرام شگفت آور است(لایک ها، نظرها، اشتراک گذاری ها و …)، این یعنی برتری نسبت به شبکه های اجتماعی دیگری که نرخ تعامل در آن ها نسبت به اینستاگرام خیلی کمتر است.
شاید برایتان جالب باشد تا بدانیداین نرخ تعامل پنجاه و هشت برابر فیس بوک و صد و بیست برابر تویتر است!
۳- استفاده از اینستاگرام خیلی راحت است؛ این قدر راحت که تقریبا در منحنی یادگیری قرار نمی گیرد.
۴- در سال ۲۰۱۶، اینستاگرام رشد بیست و سه درصدی داشته است و در مقایسه با رشد حدود دو درصدی برای فیس بوک، به اضافه ی توییتر که در واقع کاربرانش را از دست داده است.
۵- توزیع اینستاگرام بین کاربران آیفون و اندروید برابر است.
۶- اینستاگرام در حال حاضر، ماهانه بیش از ششصد و پنجاه میلیون کاربر فعال دارد.
۷- پخش زنده در اینستاگرام، تا صد و پنجاه درصد رشد داشته است؛ در مقایسه با کاهش شصت و سه درصدی پخش زنده در فیس بوک.
۸- میانگین سفارش تبلیغات در اینستاگرام شصت و پنج دلار، در مقابل فقط پنجاه و پنج دلار در فیس بوک است.
۹- نرخ رشد اینستاگرام به ازای هر اپلیکیشن تلفن هوشمند، دو برابر می شود.
۱۰- اینستاگرام در حذف حساب های جعلی یا اسپم خیلی کارآمد است.
۱۱- نود و شش درصد از بازاریابان از فیس بوک استفاده می کنند؛ در حالی که سی و شش درصداز اینستاگرام استفاده می کنند ( در اینستاگرام شما فقط باید با تقریبا یک سوم بازاریابان آنلاین رقابت کنید).
۱۲- میانگین حساب کاربری در اینستاگرام از نظر فالور، ماهانه تا شانزده درصد رشد می کند.
هر کدام از این دوازده مورد، رویایی واقعی برای هر کسب و کار فرد تاثیر گذاری ست که بخواهد دسترسی اش به فالورها را توسعه دهد یا منبع درآمد دیگری به وجود اورد.

خب اگر قصد دارید بازاریابی در اینستاگرام را شروع کنید باید چند سوال را از خودتان بپرسید:

-در وهله ی اول، چرا دارید حساب اینستاگرامی برای خودتان می سازید.
-چه اهدافی دارید(برای بالا بردن تعداد فالور و درآمد هفتگی؟)
-آیا همین حالا صاحب برندی هستید که می خواهید تبلیغش کنید و رشدش دهید؟
-می خواهید برای خلق محتوای بصری و تصاویر جذابی که ارزش زیادی را به فالور های تان منتقل می کنند، زمان بگذارید؟
-آیا انرژی، خود انضباطی و منابع لازم برای دنبال کردن همه ی تاکتیک ها و استراتژی های آزمایش شده این کتاب را دارید؟
پست گذاری هر از چندگاه (یعنی، ارسال ده تصویر در یک روز از ماه و انجام ندادن هیچ کار دیگری) و بی ثباتی، به درد اینستاگرام نمی خورد. اگر می خواهید در اینستاگرام موفق شوید، لازم است به انجام کار روزانه برای صفحه اینستاگرام متعهد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *